Claris.blogg.se

2013-12-22
14:38:26

Fucking Söndag
Jag vet inte riktigt vad det är med mig och Söndagar... Jag bara hatar Söndagar, och på något vis så måste de vara så att Söndagar hatar mig för det är ALLTID något som antingen går dåligt eller något som blir katastrof !! Och idag har jag inte ens dansen att längta efter eftersom den är slut för terminen.
 
Sen är det ju heller ingen snö ute så det känns helt sjukt konstigt att det är julafton om två dagar, julstämningen är på noll kan man ju gott säga -.- 
 
Än så länge idag så har jag kollat ikapp på julkalendern, hade missat några avsnitt ;) Sen så har jag bäddat upp sängen men inte riktigt bäddat om än för att jag inte hittar något dubbellakan..... Rasmus haar städat väldigt mycket på MITT rum under tiden jag latade mig med familjen Hedenhös x) men sen drog han.......................
 
Nu känner jag inte för att göra något alls. Jag är alltså på ett riktigt Söndagshumör! 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: