Claris.blogg.se

2014-03-03
13:36:07

Måndag - Sjuk
Baletten igår var SJUKT jobbig, även Raggan men det är den alltid ;) Blir ju alltid 2h hål mellan danserna för oss på Söndagar så igår så stretchhade vi ett tag och sedan gick vi till ICA och köpte frukot och drickyoghurt. Va liite surt att de snöade men aja hoppas de blir riktig vår snart så man kan "plocka fram" skinnjackan (måste kööpa ny) ;) 
bilden är såå himla suddig därför del lilla storleken :) 
 
Är hemma idag för har huvudvärk, mensvärk och fryser men nu ska jag dra upp rullgardinen och släppa in lite ljus och se om städlusten kommer ;) Inte sååå troligt men måste verkligen städa NU! Mitt rum är kaos jag överdriver INTE när jag säger bombnedslag... Så himla tråkigt att städa, speciellt närdet är så sjukt stökigt som nu.. Men vet att jag kommer älska det sen när det är klart ;D 
 
Älskar mina nya jeans från GinaTricot <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: