Claris.blogg.se

2013-04-22
08:13:01

Godmorgon !
Alarmet ringde 07.00... 07.10, då gick vi upp ;) 
Men jag vaknade och mådde dåligt, så kände att de nog va bäst att sjukanmäla mig och vila idag.. Fast jag gick ändå ner och åt med Rasmus, så han slapp vara ensam :) 
 
Igår så var vi ute en sväng, de kommer lite bilder ifrån de i nästa inlägg hade jag tänkt ;)
Rasmus fick även en tok idè om att vi skulle städa ur min (typ) "walk-in-closet" garderob. Och de är en sån här garderob som alla i huset har gått och slängt in en massa skit i ist för att åka till tippen med grejerna på en gång.. så vi började med de igår vilket ledde till 7 eller 8 fyllda svarta soppsäckar och en hel del vanliga kassar ;) man kan säga att vi precis passerat gränsen halvvägs ;) får se hur de slutar :)
 
Nu har Rasmus precis gått till bussen medans jag ligger i min säng och ska vila lite.. 
 
"God natt" :( 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: