Claris.blogg.se

2013-08-07
19:49:23

Födelsedag.... om 2 månader ;)
Halloj !
 
Jag brukar ALLTID ha jätte svårt att svara på frågan "Vad önskar du dig då?" för den frågan kommer alltid typ någon vecka innan jag fyller och då är mitt svar oftast "ehm, jag vet inte... typ pengar" !! 
 
Men nu såhär 2månader innan så har jag en låång önskelista som bara blir längre.. Satt och kollade instagram och sen så såg jag att Ellen Bergström (Elsa i "Elsas värld") hade köpt en ny tröja från www.spacey.se som jag tyckte var snygg så jag gick in på den sidan och hittade den och en jumpsuit som jag vill ha.. sen kom jag ju på att jag hela sommaren letat efter hängselshorts så det kom också med på önskelistan, sen som vanligt så önskas det presentkort, parfym, smycken och pengar ;) 
 
Idag komHalens tidningen hem också så där hittade jag en massa snygga kläder... sen kom jag att tänka på att mitt rum skulle behövas piffas till lite och behöva en matta, nya gardiner och nåt fint överkast till sängen :P haha!! Jag känner att jag har mest ideer men att de aldrig blir något av saken.. :/ :P 
 
Egentligen så borde jag städa nu för det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum.. men jag har ju faaktiskt liite ont i halsen så skjuter upp det ännnnnu mer ;) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: