Claris.blogg.se

2014-02-03
12:06:10

Bad News ...
Jag och Catti hade bestämt oss för att börja i 3 danser nu under vårterminen, vi bestämde oss för Showjazz, Ragga och HipHop..
På showjazzen var vi alldeles för få så den kommer inte dra igång..
På Raggan var vi bara 5 så den kommer inte heller dra igång..
På HipHopen är vi 8, så det är osäkert om den kommer dra igång.. 
(man måste vara minst 10st...)
surt!
 

Vi bytte ut Showjazzen mot Balett... Så igår när vi satt på dansen och väntade in 18.30 då baletten skulle börja så var de ganska tomt om folk där, så vi blev lite oroliga om den inte heller skulle vara.
Men jodå, det vara bara det att den var flyttad en timme framåt.. Så vi hade missat den pga. att dansskolan inte lagt in alla elever i datorn så vi hade inte fått mejl om det.
Ännu surare! 
 


Nu velar vi lite... antingen så försöker vi oss på Ragga M5 (nivå 5), då kommer vi hoppa från nivå 2 till 5 men vi får se.. och så kanske vi byter ut HipHopen mot Contemporary om de är "troligare" att den går vidare... 

Känns åtminstinde som att det kommer bli balett iallafall, positivt :) 
 
 
 
  
Idag var de "Godmorgon mensvärk" så fort jag vaknade så jag valde att stanna hemma, hade änså bara 2 lektioner idag då ena var idrott och vi skulle bada och då hade jag ändå inte kunnat vara med så äsch! 
 
Har inte velat äta någon frukost än men ska nog ta och göra det snart så jag inte får ont i magen för att jag är hungrig ;) 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: