Claris.blogg.se

2014-01-08
16:36:12

1 blir 2 som blir 3 xD
Jaha då var första skoldagen för 2014 avklarad.. Började morgonen med att jag försov mig, men jag hann i tid men dessvärre hann jag inte mer än klä på min och borsta tänderna, typ ;) 
 
Iförrgår så hämtade vi hem en lurvig tuss, en blandis kaninunge på 9 veckor (Löwen, Dvärgvädur, "teddy") '
 
Sen så vet jag inte riktigt vad jag har gett mig in på... Först var det så att jag inte ville att hon skulle bo ensam så då letade jag efter en till liten unge som kunde sällskapa henne, då gärna en hane eftersom jag skulle vilja prova avla men dessvärre var de svårt att hitta en hane så helt plötsligt mitt i alla kanintankar så hittade jag en jättesöt liten Dvärgvädur hona som jag BOKADE :O Som ska hämtar 16/1 då hon är 8 veckor! 
Mitt i allt det så fann jag en fin fin hane på blocket och hörde av mig till dem, och han fanns kvar så honom ska vi hämta under helgen!! OMG!! Nu är mina tankar på att försöka para honom med den andra tjejen (dvärgväduren).. Men jag måste först och främst få mina 3 att trivas med varandra och få dem tama och allt möjligt, hur ska jag hinna? Vad har jag gett mig in på egentligen? Oh Herregud va kul de ska bli ;) haha... 
Sen ska vi även iväg under helgen och hämta hem två burar.. ena är en vanlig utebur med ett fack medans den andra har två fack! ett litet krux är också att hanen måste bo inomhus tills de blivit lite varmare, men alt går bara viljan finns och tyvärr så är de nog bara jag som vill detta så får stå på mina egna ben och sköta det så gott jag kan :) 
 
Hoppsan.. Det här blev ett otroligt långt och kanske tråkigt inlägg x) 
 

Kommentar:
#1: rasmus

gud va fin älskling :*

Svar: Ja visst är hon fin :*
Clara

2014-01-08 @ 21:02:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: