Claris.blogg.se

2014-01-12
19:44:32

Söndag !
Blev nog en bra Söndag just bara för att jag glömde bort att de var Söndag ;) 
Var iväg och hämtade kaninburarna idag, en hamnade hos mig och den andra hos Rasmus. Nu ska det bara köpas lite halm så ska Zingo få flytta hit den här veckan, kanske redan imorgon men på Tisdag tror jag det blir! :) 
 
Nyss kom vi hem från Rasmus farmor och farfar, efter ett litet firande av Iren som fyllde 71, blev god mat och god efterätt, Bra avslut på en Söndag tycker jag ;D 
 
Det är skola imorgon... och jag ska ha lämnat in två uppgifter som jag inte kunnat göra för jag inte haft batteri i min skoldator för att jag varit så klantig och slarvat bort min laddare till den OCH så har jag ju MacBook och då kan inte de med "vanliga" datorer öppna mina dokument ... 
 
 
Nu ska jag duscha! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: